Reminder Challenge @ CraftAddiction

Goedemorgen lieve luitjes,

Deze creatie is mijn reminder voor de lopende Challenge op ons CraftAddiction Challenge blog.
Het thema luidt:

Bloemen, bloemen en nog eens bloemen!!
(gebruik minstens 3 bloemen)

Je hebt nog tot het einde van de maand om gezellig mee te doen.
Neem vooral een kijkje ons CA blog voor de reminders van mijn team genoten.

Ik heb, alweer, met een servet gewerkt op een canvas en met structuurpasta.
Servetten kun je namelijk gewoon over je structuurpasta verlijmen. 


Dit is een canvas van 30 x 30 cm waarbij ik de achterkant bewerkt heb.
Ik gebruikte hierbij Creall Top Deco acrylverfgessostructuurpasta, een MaskstencilMicro beadsBits & Pieces stempeltje Crealieshouten letters en natuurlijk het servet met de klaprozen 111330/8505, een servet met de hedera 111330/5820 en de multicoat 118101/0002 van CraftEmotions ofwel decoupagelijm.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen.
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar uit mijn webshop CraftAddiction

   

                   

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions