Challenge #2 CraftAddiction Mixed Media Moodboard Challenge februari 2018


Goedemorgen lieve luitjes,
Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Moodboard challenge in onze Facebook groep CraftAddiction Mixed Media Challenge.

Doe gezellig mee en neem er vooral ook een kijkje en laat je inspireren door mijn teamleden.

Dit is het Moodboard


En dit is mijn inspiratie voorbeeld.
Ik heb me deze keer laten inspireren door de harten, de tekst en het hout en dus juist NIET door de kleuren.
Dit is namelijk geen vereiste in tegenstelling tot wat velen denken. 


Ik ging aan de slag met een houten harten doosje, diverse metalen embellishments, het prachtige Wycinanka chipboard, de Cutting Grid Honingraat van CraftEmotions en de mooie Gilding Wax van COOSA.

Aan de zijkant van het doosje heb ik de Houtnerven Maskstencil van CraftEmotions gezet met zwarte structuurpasta van DecoArt Media.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen met onze nieuwe moodboard challenge op Facebook.

Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

     
 
   
           
    

   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions