Summer Vacation ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren voor de lopende Challenge op ons CraftAddiction Challenge blog. Het thema luidt:

Zomervakantie met een vleugje Mixed Media

Het is al zolang geleden dat ik een kaart maakte dat ik heel graag eens een echte Mixed Media kaart wilde maken.
Missie geslaagd....hahahahha!!


Ik ging aan de slag met structuurpasta, het maskstencil Muur en raam, Crispylint en koord, Wycinanka Chipboard, een plaatje van Studio Light van de La Provence serie, stansmallen van CraftEmotions (Honingraat, Bloemenmix Large en rozenblaadjes)

Voor de rozenblaadjes en één bloem heb ik Perkamentpapier gebruikt.

Ik heb gesprayd met de Psst Sprays van Kippers, kleuren Purple, Olive Green en Denim Blue.
Tevens gebruikte ik het gave Shine Pearl Pigment poeder van Kippers, kleuren Brown Copper en Lavender Purple.

De supermooie waterdruppels maakte ik de Nuvo Crystal Drops Morning Dew.

Ter afwerking langs de bloementoef wat microbeads.
Maak een papje van Multicoat of Gel medium strooi daar de parels in en breng aan met een kwastje.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om gezellig mee te doen aan onze Challenge.
Je kunt nog meedoen t/m 31 augustus.

Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction

                          

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions