Mixed Media Torso

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik ben weer eens gaan spelen met Pretex.
Ditmaal heb ik een Styropor torso aangekleed.

Ik maakte een witte en een zwarte versie.



Om de torso's op kleur te brengen heb ik de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions gebruikt en ter afwerking de Nuvo Embellishment Mousse.

Verder gebruikte ik veel metalen embellishments3D Balls Small en Wycinanka Chipboard.

Deze torso is tevens een Workshop, waarbij je dan kunt kiezen voor de witte of de zwarte versie.

En nu ook als Mixed Media pakket:
Witte torso

Zwarte Torso

Gezellig dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen.
Fijn weekend.

Liefs Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction

               

     
    
     
    


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions