Life is better at the Beach ...

Goedemiddag lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een Maritiem project zien wat ik maakte met een MDF cirkel en servetten van CraftEmotions.


Het MDF heb ik geverfd met de Deco en Lifestyle chalkpaint, Cotton White.
Toen heb ik het onderste servet met de multicoat op het MDF geplakt.

Daarna ben ik met Creall Pearl, Blauwgroen de lucht gaan kleuren. Toen de meeuwen van een servet erop geplakt met de multicoat.


Met Macramé katoendraad heb ik een visnet geknoopt.
Het zeilbootje en de vuurtoren zijn houten elementen. Verder wat schelpen, een glazen flesje, 3D Balls Small, metalen gears en een houten wegwijzertje gebruikt.


De achterkant is de deksel van een wijnkistje.
hierop de cirkel die uit het midden van het servet komt opgeplakt met de multicoat.

Life is better at the Beach!!
"Life is" en "Beach" heb ik met een Alfabet maskstencil van CraftEmotions en met Creall Pearl Blauwgroen op kleur gebrachte structuurpasta "geschreven".
"better at the" heb ik met de molotow marker wit en een Alfabet maskstencil van Dutch Doobadoo "geschreven" 


Hier zie je de zeemeuwen van dichtbij en nog een stuk zelf geknoopt visnet.

Dit is tevens een workshop, welke je hier kunt vinden in mijn webshop om je op te geven.
Het enige wat je, naast de basisgereedschappen en lijm, zelf mee moet nemen is een plank.
Je gaat dan je eigen visnet knopen......

https://www.craftaddiction.nl/product/mixed-media-workshop-maritiem/

Wil je er meteen zelf mee aan de slag?
Ik heb een pakketje gemaakt. 
Neem hier een kijkje in de webshop en bestel direct
https://www.craftaddiction.nl/product/doe-het-zelf-pakket-maritiem/


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen uit mijn webshop
https://www.craftaddiction.nl/

             


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions