Winter Woods

Goedemorgen lieve luitjes,

Ook deze kaart heb ik vorig jaar al gemaakt maar hier nog niet laten zien volgens mij.

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo Shape Artmal Rococo gebruikt en het geweldig mooie Designpapier van de Winter Woods lijn van CraftEmotions.

De huisjes bovenaan de kaart is Designpapier en de rand met huisjes heb ik dus uitgeknipt.
het stempeltje is van Wild Rose Studio, Girl with X-Mas presents. Ik heb haar ingekleurd met Sennelier.

Verder heb ik vele stansmallen van Magnolia en de grote lantaarn is van Tim Holtz. De tekststempel is van Indigo Blu, als ik het goed zeg.

Ter werking at plakparels en belletjes en bloemen.
Op de kerstboom en de lantaarn heb die hele leuke witte glitter foamballclay van CraftEmotions gebruikt.





Gezellig dat jullie er weer waren. 

Fijne zondag!!
Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction :


Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames label rococo  CraftEmotions Paper stack Winter Woods 32 vel A5 Klokjes zilver 8 mm 20 ST Nellie's Choice  Plak parels 4mm rood - roze Foamball clay - luchtdrogende klei - wit glitter 15gr Sennelier L'aquarelle set 24 halve napjes +  1 penseel 

Reacties

  1. Prachtige kaart Nicole!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit oudje is prachtig Nicole met dit lieve stempeltje, het is zo'n mooi geheel.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me ook niet herinneren dat ik dit schatje al eerder heb gezien, wat een leukerd en die tekst is echt een giller!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie creatie in mooie kleuren en wat een leuk randje met de huizen. Het stempeltje is een schatje en je hebt haar geweldig gekleurd en wat een leuk tekst erbij!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hee, dat is een gaaf kaartje! Die huisjesrij is ontzettend leuk! En je hebt prachtig gekleurd, Nicole!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions