XMAS

Goedemorgen lieve luitjes,

CraftAddiction heeft een leuke ACTIE dit weekend!!
Door omstandigheden die ik in mijn vorige blogpost uitleg, staat deze actie niet in de webshop.
Dus wil je weten welke actie het is, scroll dan zometeen even naar beneden om het te lezen.

Hier schijnt het zonnetje heerlijk! Wat ziet er alles dan nog zonniger uit hè?!
Maar koud is het wel......gelukkig!! 
Hoort toch bij de tijd van het jaar vind ik.

Hier horen ook kerstkaarten bij. Dus vandaag weer een kerstkaart voor jullie met daarop verwerkt een MDF basisvorm Kerstboom van CraftEmotions.


De basis is kraftpapier en het Designpapier is Purple Holidays van CraftEmotions....zooooo mooi papier. Ik hou van lila paars.
Op de MDF kerstboom heb ik ook Designpapier geplakt. Dit doe ik altijd met multicoat. Daarmee kun je je papier heel mooi strak op je MDF of canvas plakken. 
Bovenop het DP heb ik een stempel geplakt, eerst ingekleurd met Sennelier en daarna uitgeknipt.
Het woord XMAS is een houten ornament van CraftEmotions. 
De dennetakjes zijn van Marianne Design. Dat is echt al een oudje hahah!
Nog wat witte besjes, bloemen, witte belletjes en witte foamball clay voor een leuk sneeuweffect.
De meeste gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij CraftAddiction.

En dan hoor ik jullie denken, MDF op een kaart daarmee wordt je kaart toch veel te zwaar?!  Nou dat valt dus reuze mee. Hij is wel zwaarder dan een simpele kaart maar MDF is echt licht.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en graag tot een volgende keer.

Scrollen jullie even naar beneden, CraftAddiction heeft een leuke ACTIE!!
Door omstandigheden die ik hieronder uitleg staat deze actie niet in de webshop.

Fijn weekend!
Liefs, Nicole


CraftEmotions Paper stack Purple Holiday 32 vel A5 CraftEmotions MDF basisvormen kerstboom (3 st) CraftEmotions clearstamps A6 - Kerstboom. ster  CraftEmotions Houten ornamenten - Xmas woorden Klokjes wit 8 mm 20 ST Marianne D Creatables Dennentak Karton - cardstock 10 Vel 30,5 x 30,5 cm Kraft licht bruin CraftEmotions  Multi coat mat 250ML 

Reacties

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions