Studio Light La Provence Drieluik

Goedemiddag lieve luitjes,

Wat zijn ze toch leuk en gaaf, die MDF pakketten van Studio Light.
Dit zijn kant en klare pakketten met MDF, Designpapier en stansvellen waarmee je je MDF kan versieren. 

Kijk HIER maar eens, er zijn veel verschillende pakketten. Voor elk wat wils!

Ik ben aan de slag gegaan met het Drieluik van La Provence. La Provence is een nieuwe collectie van Studio Light gericht op de Provence van Frankrijk. Mooi in het paars.......HAPPY!! En compleet met Designpapier, stempels, stansvellen, ATC vellen, ProjectLife vellen, een stansblok en dus MDF pakketten.
Neem HIER maar eens kijkje als je nieuwsgierig bent.

Het enige wat ik heb toegevoegd zijn een paar takjes echte lavendel, Tilda zonnebadend met haar mobiel, de tekststempel Enjoy en een pijltje van CraftEmotions en een Bits &Pieces stempel no 11 Sparkle van Crealies.
Verder zit alles in het MDF pakket. En je houdt zelfs nog wat uitgestanste figuurtjes over om één of twee kaarten mee te maken.

 
 
Tilda heb ik ingekleurd met mijn Sennelier.

Wat heb ik genoten de afgelopen drie dagen tijdens mijn demonstratie Mixed Media op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagenbeurs in Den Bosch. Wat een enthousiasme voor Mixed media zeg. Echt super!!
En wat heb ik veel bekende en minder bekende mensen gezien. Heel gezellig!!
Hieronder wat sfeerfoto's






 Gezellig dat jullie even zijn langs gekomen.
Geniet van het mooie weer!!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

Studio Light MDF Drieluik La Provence CraftEmotions A6 clearstempel - teksten diverse klein - NL/ENG Crealies Clearstamp Bits&Pieces no. 11 Sparkle Sennelier L\'aquarelle set 24 halve napjes +  1 penseel Nellie's Choice  Water penseel pen fijn nylon Schut Artist Drawing Paper  225 gram  A4 bloc a 30 vel 1 ST  (1 ST)  Memento inktkussen Tuxedo black CraftEmotions blok voor clearstempel 105 x 74 x 8mm 

Reacties

  1. heel mooi bewerkt en gave foto's.
    ja ik kom alleen nog maar op de creabeurs in venray.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nicole,

    Wat een schitterende drieluik heb je gemaakt prachtige details en natuurlijk met een leuke Tilda er bij!!
    En wat zijn ze leuk he de foto's!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions