Open dag Creatief Centrum Heesch en Mixed Media projectjes

Goedemorgen lieve luitjes,

Jullie zullen het wel weer gemerkt hebben, dat ik nog steeds amper langskom bij jullie. 
Dat komt omdat ik nu druk bezig ben met voorbereidingen treffen voor a.s. zondag want ik mag dan een demonstratie verzorgen voor CraftEmotions tijdens de Open dag bij Creatief Centrum Heesch.
Ik zal daar met de drie prachtige nieuwe lijnen van CraftEmotions aan de slag gaan, Purple Holidays, Winter Woods en High Tea Rose. Niet met Mixed Media maar wat je er allemaal mee kunt maken op kaarten maken gebied.
Zooooooo gaaaaafff!!!

Komen jullie ook gezellig? Lijkt me superleuk om je daar te treffen!!



Ik heb nog een aantal Mixed Media projectjes te laten zien, die ik tijdens de demo bij CraftEmotions op de Kreavakbeurs heb gemaakt.


Dit is een canvas van 13 x 18 cm. Eerst ingesmeerd met gesso van CreallArtikelnummer: 301601/1016 daarna heb ik met de structuurpasta van Dutch DoobadooArtikelnummer: 301602/0000 en het maskstencil OrnamentArtikelnummer: 185070/1122 van CraftEmotions  het relief in het midden aangebracht. In de hoeken heb ik Foamball claywit Artikelnummer: 610110/0201 van CraftEmotions gebruikt. Zelfs deze Foamball clay kun je dus verwerken op een Mixed Media project. 
Hoe leuk is dat!! 
Verder de houten ornamenten tandwielenArtikelnummer: 811500/0212 van CraftEmotions gebruikt en de houten lettersArtikelnummer: 811500/0296 ook van CraftEmotions. Daarna alles weer gegesso-ed en toen ben ik gaan sprayen.
De spray heb ik zelf gemaakt met Creall Top Deco acrylverf, antiekgoud metallic Artikelnummer: 301501/1574, lood metallic Artikelnummer: 301501/1575 en basiskleur paars Artikelnummer: 301501/1526 gemengd met zilver metallic Artikelnummer: 301501/1571, verdund met water in de spraybottlesArtikelnummer: 139600/0110 van Nellie Snellen. 


Op dit canvas van 20 x 20 cm heb ik het hele leuke MDF huisjeArtikelnummer: 812301/0303 van CraftEmotions verwerkt, deze zitten per 2 verpakt. De houten letters Basic , Artikelnummer: 811500/0298, ook van CraftEmotions, heb ik in de structuurpasta van Dutch DoobadooArtikelnummer: 301602/0000 gedrukt. Het Designpapier met de huisjes is van de collectie Winter Woods van CraftEmotions. Het vlindertje is ook een houten ornamentje van CraftEmotions en de stipjes heb ik gemaakt met een pearl maker van Nellie Snellen, kleur donkergroenArtikelnummer: 310800/0006.
De kleuren die ik hierop gesprayd heb, zijn Creall Parelmoerverf, roze Artikelnummer: 301701/0619, zilver Artikelnummer: 301701/0623 en blauwgroen Artikelnummer: 301701/0613 . Natuurlijk verdund met water in de spraybottlesArtikelnummer: 139600/0110 van Nellie Snellen. 


Met dit canvas van 15 x 15 cm ben ik weer met een maskstencil van CraftEmotions, Ruit golvend Artikelnummer: 185070/1120 en de structuurpasta van Dutch DoobadooArtikelnummer: 301602/0000 gaan spelen. Het hartArtikelnummer: 812301/0106 is een MDF basisvorm van CraftEmotions en zitten per 3 verpakt. De vlindertjes, de vogelhuisjesArtikelnummer: 811500/0202 en het woord HOMEArtikelnummer: 811500/0220 zijn houten ornamentjes van CraftEmotions. De grotere roosjes en de rozenblaadjes heb ik zelf gemaakt met een snijmal Scrappy Cat van SizzixArtikelnummer: 115665/8501. Het klokje is een charm van Marianne Design. Verder heb ik hier een verbandgaasje gebruikt.
Gesprayd met de Creall Top Deco acrylverf, lood metallic Artikelnummer: 301501/1575, brons metallic Artikelnummer: 301501/1573, en basiskleur paars Artikelnummer: 301501/1526 gemengd met zilver metallic Artikelnummer: 301501/1571, uiteraard allemaal verdund met water in de spraybottlesArtikelnummer: 139600/0110 van Nellie Snellen. 

Verkrijgbaar bij de Foamtastische Huiskamer
MDF basisvormen van CraftEmotions 
houten ornamentjes van CraftEmotions
maskstencils van CraftEmotions 

Zo en dat was het weer voor zover. Ik heb nog meer Mixed Media projectjes gemaakt maar die komen wel een andere keer ;-)

Gezellig dat jullie er weer waren en bedankt voor jullie lieve reacties weer. Vind het altijd zoooooo leuk om te lezen!!

Ga hier weer snel verder :-)

Fijne avond!!

Reacties

  1. Hoi Nicole, wat super dat je zondag weer mag laten zien wat voor moois je allemaal kan maken met die leuke producten. Je hebt het maar druk mee. Gaaf joh.. Je mixed media creaties zijn ook mooi gelukt. Pas je goed op jezelf?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    wat een prachtige projecten laat je hier weer zien en wat gaaf dat je gaat demonstreren. Ik wil eker nog een keer naar Heesch en had ik het geweten dan had ik misschien ene nadere keus gemaakt. Nu ga ik zaterdag al weg voor de hobby en je kunt niet alles...
    Heel veel plezier in elk geval! EN ik hoop dat je een boel blogmaatjes tegen zult komen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Nicole

    Your canvas are STUNNING and FAB.
    Love them all:D

    Your creations below are fab too:D

    Have a nice day:)

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions