Sweet Pea Tilda

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag mag ik weer een kaart plaatsen op 't Scraphuisblog.
Ik heb als basis weer mijn Go Kreatemal gebruikt, welke nu ook verkrijgbaar is in de webshop van 't Scraphuis. Het prachtige Designpapier is van Graphic 45, Secret Garden. En deze Sweet Pea Tilda van de Once Upon a Time Collectie 2013 vind ik toch wel één van de leukste van deze serie!!
Ik heb Sweet Pea Tilda ingekleurd met mijn Twinkling H2O's op Cotman Aquarelpapier
Haren: COPER PENNY
Hoedje en kraag: OLIVE VINE
Jasje, schoenen en parasol: MERIDIAN BLUE
Huid: Distress InkpadsTATTERED ROSE en VINTAGE PHOTO
Alle diepste schaduwen aangetipt met Distress InkpadBLACK SOOT
De geweldige Peaky Floral tabs is een Doohickey van Magnolia. De tekst Hugs & Kisses is van een stempelsheet van Noor! Design. 

Nog meer Doohickeys van Magnolia, de Heart Swirl, de Swirl van Leaf and Swirl en het drieblad is ook van Magnolia. Het rolroosje is een creatable van Marianne Design. De andere bloemen zijn uit eigen voorraad.

Het schattige vlindertje is van Unique en het wolkje is weer een Doohickey van Magnolia. De tekst is van Stampinback.

Deze Butterflight border is van Tim Holtz en is uitgestanst met een transparante filmsheet, met Versamark bewerkt en daarna het prachtige Stampendous Frantage, Shabby Embossing Enamel White en Stampendous Frantage Mica Fragments Shaved Ice. Klik HIER voor meer kleuren.
Je hebt hiervoor tevens een Heattool nodig om het embossingpoeder te laten smelten.

Ook hier heb ik het geweldige spul van Stampendous Frantage, Shabby Embossing Enamel White en Stampendous Frantage Mica Fragments Pearlized gebruikt.
Schittert ze niet mooi!!! 

Gezellig dat jullie mijn blog weer een bezoekje hebben gebracht. En nog bedankt voor de geweldige en lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik waardeer het echt enorm! Ook nog een warm welkom aan mijn nieuwste volgers. Gezellig!!
Ik kijk weer uit naar wat jullie hiervan vinden.

He who plants kindness gathers love!!

Fijne week!
 

Reacties

  1. wat heb je dit prachtig fgedaan, wat is hier een hoop op te zien GE-WEL-DIG.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EEN DIKKE VETTE 10!!!!!!!!! EN WAT GAAF MET DIE VLINDERS!

    gR aNTOINETTE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhh schitterend Nicole! Wat een supergave details!!! Echt een dikke pluim zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topper van een kaart Nicole, goed vol dat zijn we van je gewend!
    het afdrukje is super ingekleurd petje af hoor!!!
    Xxxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha de dames liggen al weer in zwijm zie ik wel, daar sluit ik me maar gewoon bij aan Nicole, supersssssss!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een waanzinnige mooie kaart, er valt van alles te bekijken en ik ben helemaal weg van je kleuren die je hebt gebruikt, kortom weer een topper!!!
    Niet naast je schoenen lopen nu he.......:)!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi nicole
    wat een prachtige kaart ,kom ogen tekort door zoveel leuke en mooie details,SUPER!!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! Wat een prachtige creatie en wat heb je die borderrand mooi gemaakt zeg, echt prachtig.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooi kaart heb je weer gemaakt!! Weer genoeg moois op te zien, ik vind dit stempeltje ook 1 van de leukste uit de serie.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi kaart Nicole er is weer vanalles te bekijken....wat leuk dat stampendous frantage op die mica vlinders super idee...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Nicole,
    Yess, eindelijk heb ik de Go Kreate mal kunnen bestellen, ik was daar al tijden naar op zoek, klik ik op de webwinkel en voilà daar stond ie, dus meteen besteld hihi..en je kaartje is een plaatje, weer super ingekleurd, mooi afgewerkt met de vlinderrand..weer TOP..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een superrrrrrrrrrrrrrr kaart!!!! Wat een geweldige technieken heb je laten zien! Door jou krijg ik ook veel zin in die frantage ;-) En je kleuren is super!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer helemaal prachtig Nicole, mooi effect heb je weer gecreeerd met je embossing enamel.
    gr. Liesbeth
    ps.en je stempeltje is natuurlijk weer fantastisch gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Nicole, je komt oogjes tekort zo mooi allemaal. Echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een topper is dit weer.....kind je weet niet waar je allemaal kijken moet en je wil tenslotte niets missen van dit moois......Wat doe je ons toch steeds weer aan!!!! Wauw!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh wow die is weer supergaaf!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een betoverende kaart!!! Geen woorden voor...
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwwwwww toppertje Nicole wat een prachtige kaart.!! Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oohhh Nicole, je hebt jezelf weer overtroffen hoor, wat een plaatje, schitterend!!!! Je kleurwerk is super, die haarkleur ga ik onthouden, mooi!!!!

    xxx Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi, vrolijk kaartje. Prachtige kleuren! Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Nicole!!!
    Ik vind dat papier ook zo mooi.
    Je hebt er weer iets heel moois mee gemaakt.
    Wat gaaf trouwens die vlinderrand, heel origineel.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een geweldig mooi kaartje Nicole, heel mooi die vlinderborder!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat weer een prachtige afgewerkte kaart Nicole er is zoveel op tezien, mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, en wat is je stempel mooi gekleurd!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig mooie kaart weer Nicole, ik kijk mijn ogen uit! Wat een prachtige kleuren en lief stempeltje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. what an amazing card - the colouring is so delicate and perfect and the sentiment is adorable

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh wat een sweetie die sweet pea,haha.Ontzettend veel moois weer te bewonderen Nicole maar gaat die transparante sheet niet opbollen als je met de heattool verhit? Ik heb weer zitten genieten hoor,prachtig,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WAUW Nicole , wat is die toch weer prachtig !! Wat gaaf die vlinderborder uit een sheet en dan met die frantage .... ziet er mooi uit. En Tilda ziet er wederom prachtig ingekleurd uit. EEN PLAATJE !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig gemaakt weer. Echt een kunstwerk en zoveel op te zien!!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is keigaaf Nicole.
    Mijn complimenten
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kaart is weer prachtig, Nicole, zoveel leuks om naar te kijken! Leuk die vlinderborder is weer eens wat anders dan van papier.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Werkelijk weer een plaatje! Schitterende materialen en wat is die embossingpoeder geweldig! Je hebt er weer een super kunstwerkje van gemaakt. TOP!!!!

    Veel liefs,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh wat ben je toch creatief Nicole! Zo mooi dit en dan die vlinders, echt gaaf!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart, Nicole. En wat heb je Tilda weer schitterend ingekleurd. Ik kijk er elke keer weer vol bewondering naar. Maar ook je je je kaart heb afgemaakt met zoveel leuke details. Het is is een super gaaf kaart(je) geworden.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een super mooie kaart! Een leuk model en super details! Het frantage spul geeft ook een heel leuk resultaat. Het staat al op mijn verlanglijst! Tilda is ook geweldig gekleurd in mooie kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a gorgeous card. Love sweet Tilda and all the great details.
    Hugs
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een schitterende kleuren combinatie, mooi ingekleurde Tilda echt weer een kaartje om steeds te bekijken.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. deze kaart is supermooi, veel te mooi om aan iemand te geven of ze moeten heel speciaal voor je zijn

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Nicole

    Ik heb altijd zakdoekjes nodig als ik je kaartjes bekijk.......kwijl kwijl LOL.
    Wat is dit weer een bjoetie.....super mooi.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb je kaart al wel een paar keer op FB langs zien komen maar wat is hij prachtig zeg, schitterende kleuren bij elkaar , fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions