Award

Goedemorgen lieve blogdinnen,

Wat ben ik toch weer verwend met zoveel reacties op mijn vorig kaartje. Jullie maken me BLIJ!
Wat hebben wij afgelopen zondag toch geboft met het prachtige weer. We hebben de verjaardag van mijn man heerlijk buiten kunnen vieren. Er moest zelfs een parasol aan te pas komen, zo warm was het hier!!
GENIETEN!!!
Kjersti uit Noorwegen heeft mij deze award gegeven. Zoooo lief!!! Superbedankt Kjersti, ik ben er heel blij mee!!
Nu is het bedoeling dat ik hem weer doorgeef aan 5 andere vriendinnen in blogland met minder dan 200 volgers. Dat maakt het wel iets makkelijker, want wie moet ik toch kiezen want jullie verdienen hem allemaal!!
Ik heb gekozen voor blogdinnen die minder dan 100 volgers hebben. 
Ik zou zeggen ga ook eens bij hun een kijkje nemen!! Echt de moeite waard.

Fijne dag (goed freubelweer ;-))
Liefs, Nicole

Reacties

  1. Wat super lief van je Nicole!! Ik ben er helemaal happy mee, ondanks het baggerweer heb ik een goede dag vandaag :D.

    Liefs, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole, wat ontzettend lief van je!!! Ik moest wel lachen hoor minder dan 200 volgers... Pft je zal ze allemaal moeten berichten ben je een hele dagtaak aan kwijt haha. Maar ik accepteer de award en ga er andere blogvriendinnen blij mee maken hoop ik. Nogmaals super bedankt datje aan mij hebt gedacht!
    Hier schijnt het zonnetje nog.
    Xx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Nicole, ben helemaal blij!!!
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award Nicole!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je , Nicole !! En nog proficiat met je man zijn verjaardag. Nog een paar daagjes en dan zijn jullie meiden weer terug en.............. geslaagd ??!! Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicole

    Gefeliciteerd met je award, ik moest wel lachen om je dubbele berichtje bij mij :-)
    Ik vind het wel heel lief van je, maar jou berichtjes op mijn blog zijn al een award voor mij. Als ik jou kaartjes zie, zooooo mooi dan kom ik net om de hoek kijken en kan nog veel leren.
    Ik waardeer je reacties enorm.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much Nicole!!! So sweet of you to think of me and give me this cute award!!:)

    Hugs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh super Nicole,
    Wat is hij mooi.
    Mooie zachte kleuren combinatie en prachtige details.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions