Lovely Amy

Goedemorgen allemaal,
Vandaag post ik een kaartje welke ik speciaal gemaakt heb voor de digiwedstrijd bij de club van Tiets.
Deze digi, genaamd Amy, is door Sylvia Zet speciaal gemaakt voor de club. 
Hoe geweldig is dat!! 
Ik vond Amy best lastig om in te kleuren omdat ze zoveel verschillende kleren aan heeft en een ballon en bloemen vast heeft. Ik vind het toch aardig gelukt.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt en wat stickles en liquid pearls toegevoegd. 
De stempel is gemat op bruin cardstock en het hartjesrandje van Magnolia heb ik erom heen gevouwen.
De bloemenpartij lijkt me voor zich te spreken, lol!! De houten bloemen zijn van Kars.
Het label en de lovestempel zijn ook van Magnolia. En de houten hartjes weer van Kars.
Dit is hem dan geworden!!
Op deze foto heb ik het label er wat verder uitgetrokken.
Is Amy niet schattig?!
Nog bedankt voor jullie geweldige reacties op mijn vorige post.
Wat vinden jullie hier weer van?

Amy doet mee met de challenge bij Top Tip Tuesday: Valentine's
Tip: Instead of using the heartborder of Magnolia as a "straight" border, you can use it also as a "round" border.
Fijne zondag.

Liefs, Nicole

Reacties

  1. Aaagghhh! Jouw Amy is veel mooier dan de mijne!
    Prachtige kleurencombi!
    Fijne zondag lieverd!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow! Jou kaartje is echt schitterend Nicole!
    Prachtig gewoon!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Nicole en wat een schattig plaatje! Als dat geen prijs wint!!!!!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Nicole, erg leuk die houten bloemen en hartjes op je kaart. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Nicole! Wat een super lieve reactie Ć“p mijn blogje!! Dankjewel hoor, wat raar dat je niet bij mij terrecht kon, ben wel blij dat je dat zegt, mischien hebben andere dat dan ook? Ben allesinds heel blij dat je hebt volgehouden hoor. Ik ben ook dadelijk komen kijken en je had gelijk, ik was nog geen volger, maar nu wel ;-) ik ben je nieuwste volger geworden.
    Wat een super leuk kaartje weer! Hele leuke details erop, en prachtige kleurtjes!
    Wens je een fijne zondag en tot een volgend kaartje maar weer.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben altijd zo weg van je kleuren, zo sprekend en zo mooi bij elkaar passend!! Dit is ook weer een super mooi geheel geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart,het stempeltje is geweldig en mooi ingekleurd,en je hebt het afgewerkt met veel leuke dingen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg deze is ook al zo super mooi en wat een details weer schitterend gewoon!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. She is really lovely!
    Your colors are amazing!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Nicole:):)
    Thanks for the award:):)
    Your card is soo gorgeous,love the image really cute.Your colouring are fabulous too.
    Thank you for your lovely comment in my blog.:):)
    I am ok, and I hope I will be back with a new card very soon.:)
    Wish you a wonderful sunday too,hugs Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Nicole wat is dit mooi, supermooi.

    Bij de vorige post ging er iets mis.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog steeds ligt cute Amy voor mijn neus op een leurtje te wachten. Maar er komen steeds meer zulke onwijs gave kaartjes langs dat ik er amper nog aan durf te beginnen, hellup!!!!! Dit is ook weer zo'n snoeperdepoepie.......de lat komt steeds hoger te liggen......afzien!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje en heel mooi ingekleurd, mooi in deze kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zeg!!!!! En wat heb je weer een gave details gebruikt, ik kijk mijn ogen weer uit!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nicole,
    Je kaartje is weer erg mooi geworden. Super ingekleurd hoor. En fantastisch mooi papier gebruikt.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat is Emy leuk geworden je hebt er weer wat moois van gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nicole its amazing how you have used that border to go around your image!! She is so cute and the little wooden hearts are adorable!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card I love the colours and also the wooden flowers and hearts too! fabby Tip! thanks,
    Thanks for joining in with us at Top Tip Tuesday Challenge this time, Hope you can come play again soon, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooi kaartje Nicole en die digi is weer schitterend ingekleurd!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Nicole wat een prachtig kaartje weer! Super mooie kleuren en geweldige afwerking, en met dat kleuren zit het wel goed hoor hihihihi, heel mooi gedaan.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem weer super Nicole, prachtige kleuren en details, en je bloemen super liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Nicole, wat is ie schitterend !! als je daarmee niet wint, weet ik het ook niet meer ! Supergaaf. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind Amy helemaal mooi en leuk Nicole! Toevallig heb ik ook dit papierblokje bij de digi gelegd...haha! Ik ben dol op Silvia Zet en ook op Bo bunny,,,maar of die van mij ook zo mooi wordt, daar geloof ik niks van.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woowwww Nicole, wat een super geweldig mooi kaartje heb je gemaakt, die gaat zeker hoge ogen gooien, schitterend!!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hihi grappige stempel, maar een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zoals altijd is je kaart weer een plaatje met schitterende kleuren!!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous Nicole, sweet image and beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och, wat is dit weer prachtig en een super leuk en schattig plaatje!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Unbelievable what you've done here. This is just piled with gorgeousness!! LOVE your creativity.
    Excellent tip too...


    Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
    Remember you can enter up to 3 projects and 3 tips and don't forget our new Caught Our Eye winner post!
    Hugs to you,
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Your card is gorgeous! I love your coloring and all the beautiful details. I really like the wood embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie kaart! Prachtige kleuren en een schattige digi, ook heel mooie gekleurd en super details erbij! Leuke houten hartjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, super card!! I love all the detail, the little wooden hearts and the spray of flowers, just beautiful. Thanks for joining the Valentine's Challenge at Top Tip Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicole , wat een schatje ! Je hebt haar mooi ingekleurd. De kleurencombinatie is weer super. En leuk die houten embelli's erbij. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions